Salora 420C ja Kameleon 6in1
Tero Ruuskanen
2004-10-01 16:24:33 UTC
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
PW
2004-10-01 20:01:01 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
Aikoinaan, kun minulla oli Xsat CDTV410, siihen kävi käyttöohjeesta
löytämäni koodi (haetaan satelliittivirittimistä) 0668.
P.W.
Tero Ruuskanen
2004-10-02 06:02:46 UTC
Post by PW
Aikoinaan, kun minulla oli Xsat CDTV410, siihen kävi käyttöohjeesta
löytämäni koodi (haetaan satelliittivirittimistä) 0668.
Joo, tuota oli ehdotettu niissä vanhoissa viesteissä muiden XSatin
koodien ohella. Olen kokeillut kaikki manuaalista löytyneet XSatin
koodit läpi.
PW
2004-10-02 07:47:29 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Post by PW
[...]
Miksi niiden XSAT:n koodien pitäisi toimia, jos laitteesi on Salora.
Hae Saloran satelliittivirittimen koodi (0108).

Tai soita maahantuojalle.
P.W.
Tero Ruuskanen
2004-10-02 08:02:08 UTC
Post by PW
Miksi niiden XSAT:n koodien pitäisi toimia, jos laitteesi on Salora.
Hae Saloran satelliittivirittimen koodi (0108).
En minä tiedä, XSatia kuitenkin on ehdotettu jostain syystä. Olen
tietenkin kokeillut kaikki Saloran koodit myös. No, sain laitteelle
kuitenkin opetettua tärkeimmät jutut.
Esa Hämäläinen
2004-10-02 08:28:36 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Post by PW
[...]
Salora/Finlux/Digibox 410C oli samaa "perhettä" kuin Xsat, mutta 420C
perustuu taas Medionin runkoon.
KTi
2004-10-02 06:48:23 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
Ei ratkaisua ole kysymykseesi esittää, mutta tuo opetuksen toimimattomuus
jäi sikäli mietityttämään, että se tuskin on ainakaan siitä kiinni, että tuo
420C:n kapula lähettäisi jotenkin epästandardia signaalia. Itse olen ainakin
sen toiminnot saanut toisen merkkiseen säätimeen (Home Theater Master
MX-500) menemään opettamalla ihan kivutta, joten voisi olettaa että ne
menisi yhtälailla myös One4Alliin. Mutta eipä noista ikinä tiedä.

-Kimmo
Tero Ruuskanen
Kyllä se opetus sittenkin toimi. En vaan osannut. LOL!
PW
2004-10-02 08:27:24 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
Oleko lukenut käyttöohjeet ?
Käyttöohjekin suomenkielinen.
Siellä kerrotaan, kuinka koodin voi hakea, kun laitteessa on virta
päällä. Siellä myös varoitetaan liian nopeasta "+"-näppäimem painamisesta.
Kun laite sammuu, niin koodi on löytynyt.
Tuo haku saattaa kestää jonkin aikaa.
P.W.
Pekka Tolvanen
2004-10-02 11:51:08 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
Maahantuoja kyllä vastasi heti, kun tuota kysyin, itse en tosin ole vielä
ehtinyt edes tuota kokeilemaan.

<lainaus>
Oikea koodi tälle Finluxin mallille on SAT 0123 tai 0668. Kumpaakaan
koodia ei löydy säätimen muistista valmiina vaan ne tulee päivittää.
Päivityksen voit tehdä netin kautta osoitteessa www.oneforall-int.com <go
to europe>. Kannattaa etsiä merkillä XSAT (ei löydy Finluxin merkillä).

Jos käytössäsi on perinteinen lankapuhelin voidaan päivitys tehdä
puhelimitse kun soitat ilmaiseen neuvontanumeroomme 0800-90323.

Voit myös lähettää säätimen tänne maahantuontiin päivitettäväksi. Lähetä
silloin säädin osoitteella: AV-KOMPONENTTI, PL 4, 02231 ESPOO.
Postimaksua ei tarvitse maksaa kun kirjoitat postimerkkien tilalle:
ASIAKASPALAUTUS. Lähetä säädin ilman paristoja, riittävän hyvin
pakattuna ja laita mukaan omat yhteystietosi.
</lainaus>

Kannattaa ottaa suoraan sinne yhteyttä, he vastasivat perjaintaina
ainakin nopeasti.

-Pekka
Jukka Ruotsalainen
2004-10-03 22:15:57 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
Soita one4 all suomen puhelintukeen niin saat sieltä
ohjelmistopäivityksen ladattua LANKAPUHELIMELLA.

T: Jukka Ruotsalainen
Tero Ruuskanen
2004-10-05 14:51:02 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Googlella löysin vanhoja keskusteluja 4in1- ja 410C-kombolle, mutta
niissä ehdotetut XSatin koodit eivät toimi. Onko joku löytänyt toimivan
koodin? Jostain syystä opetuskaan ei toimi.
No niin, olin yhteydessä maahantuojaan ja sain laitteeseen oikean
koodin. Netin kautta päivitettäessä oikea tuoteryhmä on Satellite
receivers, merkki Opentel. Sitten valitaan koodi 1232. Toimii!
Jukka Ruotsalainen
2004-10-07 13:22:43 UTC
Post by Tero Ruuskanen
Post by Tero Ruuskanen
[...]
Tattista tuosta nettikoodista, eivät tienneet edes puhelintuessa tuota
kohtaa mistä voi ladata, niin niin syvältä tuo latausvalikko
nettisivuilla kuin voi olla.... Miksi ei voi listata kerralla kaikkia
vaihtoehtoja vaan pitä leikkiä dropboxien kanssa...

T: Jukka Ruotsalainen